18 May 2013

Kürkçü dükkanı.

Türkiye'deyim tararaaaaaaaaaa!:)

Yazmayalı uzun zaman oldu çünkü hazırlanmak,toparlanmak,yapılan "by by partisi",İstanbul falan derken anca fırsat bulabildim.
Esasen bu aralar fazla da yazmaya gönlüm yok çünkü yazı konusunda geriledikçe gerilediğimi düşünüyorum.,bunu geçen gün evde babamın eski eşinin dört sene önce "Bişiler yazarsın" diye hediye ettiği defteri bulduğumda anladım.Baya baya güzel yazıyomuşum ama şimdi "Nerde o eski Hazal da öyle yazılar yazsın" stayla!
Döneceğimizi öğrenen bütün yabancı arkadaşlarım günler boyu sarılıp sarılıp "DONT GOOOO" diye ağlandılar.Onlar ağlandıkça ben kahkaha attım,"Sakin olun geri gelicem zaten" dedim,yüzlerinde açan gülleri gördüm.
By by partisi düzenleyecekleri gün annem Bournemouth'a geldi.Onu da partiye dahil ettik,tam 30 kişiydik.Bütün Korelilerle İsviçrelilerle ve de Kolombiyalılarla kanka olduğu gibi,herkes tarafından öğrenci zannedildiği için pek bi memnun oldu.Herkese bayıldı,çok da eğlendi.
Bu arada çok hediye aldım.Herkes mektup,çikolata,fotoğraf falan getirmiş,"Seni çok özleyeceğim" diyerek verdi.Ne kadar güzel şey bunca insan tarafından sevilmek,nasıl anlatmalı bilmiyorum ama onları ben de çok seviyorum.
Annem benim evimde kaldı,Katrina'yla tanıştı.2 gün boyunca gezdirdim onu,sanki çok büyük bi yer de hey Allahım ettiğim lafa bak ya.Bournemouth'dan değil de okuldan ayrılmak çok koydu valla ya,o kadar üzüldüm ki ağlamamak için kendimi zor tuttum,"Zaten dönücem" diye de kendimi avuttum.
Ondan sonra ver elini Londra.Gide gele fenalıklar geçiriyorum ama annemi gezdirmek gerekiyordu.4 gün kaldık,daha önce gittiğimiz her yeri gezdirdik;hem çok beğendi,hem de çok mutlu oldu canım benim.Onunla tatil yapmayı ve zaman geçirmeyi çok eğlenceli buluyorum.
Sonrasında İstanbul'a geldim zaten.Havalimanında dayım,yengem ve dayımın süper arkadaşı Erkan abi tarafından "Miss Hazal" gibi pankartlarla karşılandık,gece 3lere kadar muhabbet ettik ve ertesi sabah Bursa'ya döndük.
Eve bir geldim ki ne göreyim!Her yerde balonlar,hoşgeldiniz yazıları...Annemin çok sevdiğimiz arkadaşı Esin abla yapmış.Geliş bile mükemmel oldu ya.
Öyle sevindim ki bizi görmek için gelenlere,buluştuğum herkese,canım arkadaşlarıma...Canlarım benim ya.
Özlemişim gerçekten ama şehri değil,sadece insanları.
1 ay buralardayım kısmetse.Sonra yine dönüş var.
Bu ara çok yoğun,her gün biriyle görüşüyorum o yüzden yazamazsam özür.
Çüüzzzz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder