15 Tem 2013

Neden?

-Çok başarılı bulduğumuz birinin özel hayatında fos çıkması nedendir acaba?Ya da tersi?
Bunu çok zaman önce bir kitapta okumuştum,Harvardlı bi profesör anlatıyodu.Bu tamamen insanın duygusal zekası ve iq suyla alakalıymış.İkisi birbirinden tamamen bağımsız çalışıyormuş,hangisi daha baskınsa ona göre şekil alıyomuşsun kısacası.
Mesela ben kendimi duygusal zekası yüksek biri olarak görüyorum.Duygusal,sandığınız anlamda "romantik" bişi değil,aksine "sosyal,insanlarla etkileşim içinde olabilen,iqdan farklı şeylere değinebilen"(kısaca yaptığım tanım bu) gibi insanlık hallerini kapsıyor.
İlginç buluyorum ama.Müthiş başarılı birinin aynı başarıyı özelinde elde edememesi falan tuhaf değil mi?
İnsan çok acayip bi mekanizma.

-Millet uzaya çıkıyor,insan klonluyor ama bazıları iflah olmaksızın "darlıyor" beni ya.
Nedir alıp veremediğiniz anlamıyorum ki?

-Geçen gün burda Gay Pride vardı,gittik.Bu kadar çok ilginç insanı birarada bidaha zor görürüm herhalde.Fotoğraflar mı çekinmedik,transların şovlarını mı izlemedik kankalar!Büyük eğlence vardı valla!
En güzeli de insanların özgürce,"Gayim!"-"Lezbiyenim"-"Transım" diye bağırması.Bunu ülkemizde yapmak pek mümkün değil.Sahnedeki trans "Gayler el çırpsın" diyor,yaşlı başlı amcalar çırpıyor,lezbiyenler çığlık atıyor falan."Normal olanlar bağırsın" dedi,bizdeki çığlığı görmeyin hahahaha:)

-Sistem muntazam işliyor burda.Uzun bi zaman cevap aradım,baya bi izledim insanları ve buldum sonunda nedenini."Tamam bugün git yarın gel"-"Olur haftaya versen de olur ödevini"-"Haber geldi yarın teftiş varmış,eksikleri tamamlayalım" durumu yok da ondan.=İltimas yok,elini verip kolunu kaptırmak ya da iyi niyeti suiistimal etmek yok."Hükümet kuralı bu" diyorlar,"Pazartesi getirmezsen puan alamazsın" diyorlar ve en önemlisi çok katı bir şekilde öyle bir "Hayır!" diyorlar ki sıkıyosa "Hadi be hacı?" bakışıyla bak,yalvar.İmkansız.

-Bugün hayran olduğum lider konulu bir sunum yaptım,10 dk sürdü.Liderim dayım oldu,çok da başarılı bi sunum oldu.Hocam dahil tüm sınıf Türkiye'ye ve bizim pastaneye gelmek istiyor artık hahahha.

Hadi benden bu kadar.Öptüm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder