7 Tem 2013

Eski sevgiliden arkadaş olur mu?

Bir sevgilim olmadan önce kesin ve net cevabım "Hayır" dı.
Sevgilim olduktan sonrasına gelince;
Çok da severek takip ettiğim blog yazarlarından biri acayip büyük bir aşk acısıyla yaşıyor.Yazılarını okudukça kalpten üzülüyorum,insanın sevdiğinin yanında olamaması çünkü bir tarafın istememesi benim de yaşadığım bir şeydi ve işin kötü yanı ben istemeyen taraftım.Bunları çoktaaaan geçmiş eski defterleri açmak için falan söylemiyorum çünkü cidden çok uzun bir zaman geçti,anlamı yok.Bunu sadece  sevgili blog yazarını anladığımı dile getirmek için yapıyorum.Bazen karşındaki insan senin hissettiğin gibi hissedemiyor işte,tek açıklaması bu.Hissetse bile senin gibi bakamıyor,göremiyor ya da duyamıyor.Film orda kopuyor zaten.
Bazen bir mesaj ya da başka bir şeyle pat diye çıkıyor karşına.Yaşadığın şey tamamen ikilem:Bir yandan çok kızıyorsun,bir yandan da üzülüyorsun.Sevgi ya da aşktan tamamen uzak,sadece bu iki his var içinde.Orda da zaten artık asla geri dönüşün olmayacağını anlıyorsun.
Geçmişe mazi denmesi falan.

Yaşadığım şeyin üstüne bazen arkadaş kalabilen çiftleri gördüm.
Ya da blog yazarını düşündüm:Acaba sevdiği kızla sırf onu yeniden görebilmek için arkadaş kalsa ne olurdu?
Sonra aklıma bu soruyu genelleştirmek geldi:Eski sevgiliden arkadaş olur mu?
Arkadaş kalabilmek güzel bir fikir olabilirdi çünkü beraber geçirdiğiniz zaman çok.Bir şeyler yerken,bir yere giderken sürekli konuştuğunuz , telefonda ağladığınız ya da sakinleştiğiniz bir nevi yakın arkadaşınız oluyor çünkü o insan zamanla.Sizden asla sıkılmayan,her daim çözüm üretmeye çalışan bi tip düşünün,işte o kişiye sevgili deniyor haha :)Hem arkadaş,hem de duygusal olarak yakın biri.Arkadaş kalmak isteyenler bence kaybettikleri kişiden ziyade onda buldukları yakınlık ve sevgiyi kaybetmek istemiyorlar.Bu benim düşüncem,sizi bilemem fakat arkadaşa bağladığınızda bi düşünün:Siz hiçbir şey hissetmeseniz bile karşı taraftan nasıl emin olabilirsiniz?Ya size hala aşkla bakan iki çift gözü fark ederseniz?O zaman hayal kırıklığı ikiye katlanır.

Sizi yine dinler belki,gezer sizinle.Hatta yeni sevgilinizi bile dinler,akıl verir.Fakat gelgelelim bir gün telefonunuzda "Seni özledim" mesajı görüverirsiniz ve bu size kocaman bir HAYDAAAAA dedirtir çünkü siz öyle hissetmemişsinizdir:Ya arkadaşlığını şahane bulduğunuzdan,ya da üzülmesin diye arkadaş kalmış olmanıza rağmen seviyordur sizi işte;kızıp öfkelenir ve bıçak gibi çat diye ikinci kez bitirirsiniz ilişkiyi."Ama ben hiç öyle düşünmemiştim"le başlayan milyonlarca cümle kurmak zorunda kalırsınız.

Soruya dönecek olursak:Başımdan bir ilişki geçtikten sonra bunu bir daha düşündüm.
Belki arkadaşlığı müthiş olurdu bilemem ama şahsen birdaha görmek istemezdim.Ne görmek ne de sesini duymak...
Çünkü onunla yine yanyana yürümek,hayatına bir ucundan dahil olmak demek...
Bu da beni sinirli ve asabi biri yapar.
Sorunun cevabı:Üç kere hayır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder