30 Eki 2013

Dur diyemediğim sesler.

Arabanın beni kapının önüne ilk bıraktığı an...Kapıyı açıp "Hi Darliiinng" diyen Katrina ve koşarak gelip merdiven başından selam veren Dao ve Adela...
Sahip olduğum onlarca,farklı farklı milletten şahane arkadaşlar...Geçirdiğimiz şahane günler,müthiş anılar...
Gezip gördüğüm güzel şehirler-özellikle 763746 kez gittiğim Londra ve her seferinde "Öf ya amma özlemişim gelmeyeli" demek...Atılan kahkahalar,biriken kartpostallar...
Yemekten gidene kadar asla vazgeçmeyeceğim cream-tea,her pazar mutlaka gidilen Terrace cafe ve yine her hafta yemekten bıkmadığım "Pesso soslu,hellim peynir ve tavuklu burger".
Gittiğim "Indulge Yourself" adındaki müthiş cafe ve yolda bile görse selam vermeden geçmeyen Polonyalı garson kız...
İngilizlere söylenmek ama bir o kadar da rahat oluşlarına içlenmek...

O kadar güzel anılar biriktirdim ki burda,biliyorum asla mümkün değil bir daha yaşamak...
Şimdi sadece 1,5 ayım var...
Bazen diyorum ki tamam yeter.İngilizcem gelişti,orası kesin tabi ama bunu ölçmek benim yapabileceğim bişi değil,fikir alıyorum.Herkes iyi oluşundan bahsetse de ben hala kötü gördüğüm için kendime pek güvenemiyorum ama yine de büyük bi tecrübe kazandım...
Öyle bir tecrübe ki hayatım boyunca hep "İyi ki yapmışım" diyeceğim...O kadar güzel bir renk,o kadar farklı bi bakış açısı ki;bu güzel insanların hayatımda olmasına sebep olan ingilizceye yüz bin kere teşekkür edesim var,öyle düşünün:)
Genel olarak ırk-cins fark etmeden her kadının ve erkeğin genel olarak aynı şeyi düşündüğünü keşfetmeme neden oldu.Sadece rahatlık sınırları,bazen de gelenekleri farklı ama genel kurallar aynı:İlgi bekleyen kadınlar,dümdüz bakan erkekler falan.
Öte yandan da hiç gitmek istemiyorum yaa.Valla hep burda kalasım var,özleyeceğim ve giderken ağlayacağım kesin yani,onu biliyorum.Çünkü dile kolay,9 ay!Neredeyse hayatımın bir yılı:1 anneler günü,1 halloween,3 bayram,1 ramazan,binlerce (abartı ama öyle) doğum günü,1 paskalya,1 hıdırellez atlattım burda.Burası artık evim gibi,hiç başkasınınmış gibi değil yani.Bilmiyorum nasıl olucak.
Bildiğim tek şey,asla geri gelmeyecek bu günler...Çok da özleyeceğim valla.
Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder