23 Ağu 2010

back come back!

Görüşmeyeli bir sene olmuş.
Küs müydük?Yoo değildik.İpekle problemliydi.Bu sene benim için yoğun geçtiği için midir nedir görüşemedik.Öyle mi?Valla bilmiyorum ki...
Zeynep sahi yaa biz neden onunla görüşemedik?
Özlemedim sanıyordum.Böyleyim galiba.Özlemedim sanıyorum hep.Sevdiğimi söyleyemediğim gibi özlediğimi de belirtemiyorum sanırım.
Aslında çok büyük eksik."Gitme" derken bile utanıyorum,başımı öne eğiyorum yada başka şeylerle ilgilenirmiş gibi yapıyorum.
Bir eksiğim var biliyorum...

Adı Burak.Yaklaşık olarak dört yıldır arkadaşız.Daha fazla da olabilir.Şu anda hatırlayamıyorum.
Kendisini anlatmam gerekirse eğer:Bir açıdan Okan Bayülgen gibidir;ya seversiniz yada nefret edersiniz.Ortası yoktur.Eğer illa bir orta yol bulmak derdindeyseniz "Onu sevip sevmediğimi bilmiyorum" dersiniz en fazla.Kendisi akrep burcudur ve burç-murç gibi bir olgunun saçma sapan sorularına cevap vermemek için yükselen burcunu öğrenmiş ve sizi dakikalarca bilgisayar başında araştırma yapma zahmetinden kurtarmıştır.
Fakat her yurdum insanı gibi özelliklerini sıraladığınızda "Evet evet" diye tasdik etmekten de geri durmaz.
Burakın itici bir tarafı da vardır ama ne olduğunu bir türlü bulamazsınız.Her an anlattığınız bir secret hadiseyi söyleyiverecek gibi durur ama aslında ne anlatırsanız anlatın onda kalır.Bundan gönül rahatlığıyla emin olabilirsiniz.
Eğer iyi günündeyse çok daha komik olabilir hatta saçma bulduğu esprilerinize bile gülebilir.Hatta ve hatta yapmayı planladığı bir hadise için sizden fikir alabilir.Fakat iyi günündeyse tabi...
Kötü günündeyse,normalde çok güldüğü bir espriniz karşısında sizi tersleyebilir.Fakat ona kızmazsınız ve yaralanmazsınız."İyi değilsin" dersiniz.Çünkü siz de benim gibi insanları olduğu gibi kabul edeli çok oldu değil mi?
İlişkisinde sadık bir insandır.İki yıldan az süreli bir ilişkisi olmamıştır.
Çok ciddi bir yanı vardır ki bu yanını kendime çok benzetirim.Sert sert bakar.Sonra en beklemediğiniz anda güler.Bazen de çok güler.
Çok merhametlidir.Ağlamanıza dayanamaz.Eğer ağlarsanız eline bir demet papatya alıp gelir.Sizin de papatyalara bayıldığınızı bilir.
Hee birde çok yakışıklıdır.Eşeğini sağlam kazığa bağlamadan adım atmaz ve kızlar konusunda iddiasız bir iddiası vardır.İstisnasız hepsini güldürür.
Beni ikna etmenin zor olduğunu düşünür.Hatta söylediğine göre baya bir düşünmüştür.
Bana iki yıldır bitmeyen şekilde Burak isminde bir arkadaşını ayarlama derdine düşmüştür.Hatta bizi karşı karşıya getirip yerin dibine geçmeme neden olmuştur ve hala ama hala "Geçen gün senin muhabbetin açıldı bak tam senlik.Hem de coğrafya öğretmenliği okuyor" der ve benden "İyi o zaman beraber güzel ülkemizin koordinatlarını inceleme fırsatı buluruz" cevabını alır ve güler.
"Sorma şimdi huyu daha da huyuna uygun.Hem sen esmer güzeli o esmer güzeli valla nasıl güzel çocuğunuz olur" cümlesi ise özlediğinin son kanıtıdır...
Beni ve İpek i özlemiştir.Özlemese böyle bir şey söylemezdi bilirim.
Bir yıldır neden görüşmedik?Bilmem.
Ama bugün ne güzeldi yine bize gelişi.Daha doğrusu kalabalık gelişleri...
Özlemişim o oturuşları.Birbirimize laf sokmalarımızı ama kalbimizin kırılmamasını.Birbirimize mümkün mertebe gösteremediğimiz şefkat ve merhamet dolu bir sevginin kalplerimizde olmasını.Onun otoriter davranmasını ama lütfenlere dayanamamasını.Bayanlara öncelik tanımasını.Duygularını alttan alttan açığa vurmasını.
Döndük şimdi en başa.Bu kadar mutlu olacağımı tahmin etmezdim.
Yitirilen bir şeyin geri dönüşü:Back come back anlayacağınız!
İyiki diyorum,iyiki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder