27 Eki 2010

büyü

Bu gece, 1.85 boylarında otuz yaşında bir adam bize büyü yaptı.
Önce arkadaşı geldi oturdu bir piyanonun başına.Bir şeyler mırıldandı,hayran hayran onu seyrettik.Ardından "büyücü" geldi.Simsiyah giyinmişti.Sandalyesine oturdu.Hoşgeldiniz dedi.Nefesimizi kesmiş yüzüne bakıyorduk,tam dört yüz kişi.
Başladı kehanetini göstermeye.Garip sesler çıkardı önce.Sonra büyüsünü okudu bize.Eşlik etmemizi istediği yerlerde başını eğdi,parmakları havada hayali bir çizginin üzerinde gezdi.Kumanda edilmiş gibi usul usul tekrar ettik söylediklerini.Anlayamadık dediklerindeki efsunu bir türlü...
Boyundan büyük laflar etti.Bir ara öğüt verdi;sanki karşısında küçük bir çocuk varmış gibi parmağını salladı boşluğa.
Büyüsünü aynı anda dört tonda sesten söyleyip hayrette bıraktı bizi.Seslendiği mikrofonu kenara atıp da bağırdığı oldu.
Hipnoz olmuştuk.Anlayamıyorduk.Gözleri mütemadiyen kapalı olan ve onları sadece teşekkür etmek için açan şu incecik adamın söylediklerinden nasıl bu kadar etkilenmiştik?
Suç bizdeydi.Kendimizi, tamamen kendi irademizle bir adamın ellerine teslim etmiş,loş ortamda adeta anlaşmışcasına sırf konsantrasyonu bozulmasın diye çıt dahi çıkarmamaya yemin etmiştik.Ne zaman isterse o zaman eşlik ediyorduk.
Bu büyüden çok etkilenen biri olarak anladım ki,bu incecik parmaklı adamın hayatındaki en önemli üç kelime,"korkmak" /"yağmur" ve "gitmek" ti.Tüm büyülerinde bu üç kelime vardı.
Aşık olduğunu düşündüm.En azından bir hayali "kadın"a.Yoksa bu kadar içten kehanet yapmak olur mu?
"Şu büyüyü birdaha yapsana" demek istedim.Baktım ki çok alkış aldı.
Sanki playlistte aynı şarkıyı "birdaha birdaha söyle " yapmak gibi oldu.
"Kim o siyah saçlı kız?" da diyemedim.Halbuki çok merak etmiştim.Neredeyse tüm büyülerde ya siyah saçlı kız saçını kesiyor yada gidiyordu.
Bir ara "Emir" verdi.Ben bunu ilk kez duydum.Sonra bayılmışım,hatırlamıyorum.
Büyülerinin adını merak edenler için:Yağmur/Summertime/Nereye gidiyorsun?/Emir/Ben Geldim/Gül Güzeli/Bana Özel filan gibi tuhaf isimleri var.

Dedim ki sonra,oturduğu yerden herkesi aynı anda transa geçirip hipnotize edebilen,gözleri dolduran,tüyleri diken diken eden,duyduğum ve duyabileceğim en güzel en anlamlı ses "onun" sesiydi...
Daha önce izlediğim dinlediğim herkesi temiz bir bez yardımıyla sildim.

Adını merak edenleriniz için:Cem kendisi.Cem Adrian.
"Israrla isteyiniz"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder