29 Kas 2010

Allah belanı versin film gibi senin!!!

Saat 00:00 filan gibi,baktım uykum gelmiyor dedim,"Zeynep bana bir film söylemişti,zaten bende afişini görüp duruyodum bari indirmeden izleyeyim"
Bizimkiler yattılar.Bende geçtim salona,her zamanki gibi ışıkları kapattım.Başladım izlemeye.
Önce normal normal başladı bu.Yani uyuşturucu bağımlısı üç genç var,bunlardan birinin annesi televizyon programına çağırılıyor,hayatında en sevdiği kırmızı elbisenin içine sığabilmek için önce diyet yapıyor,kesmeyince iştah kesici hap kullanmaya başlıyor.
Fakat film ilerledikçe işler sarpa sarmaya başladı.Bildiğiniz çıldırdım.Sinirlerim bozuldu,ağlamaya başladım,tiksindim.Az kalsın ölüyodum lan evde,kalp krizinden gidiyodum.Allah sizin belanızı versin dedim durdum.Yapılmaz böyle film.Yapılmamalıydı.Ne gerek var insanı durduk yerde bunalıma sokmaya,ağlatmaya lan ruh hastaları diye söylendim.Kendimin yalancısıyım...

Eğer bir filmde "dram-çaresizlik-gerim gerim gerilme" falan işlenecekse yada siz böyle bir film çekmek niyetindeyseniz izleyin bunu.Kaçırmayın,bakın.
Gerçi zaten bu kadar bilinen görülen bir filmi benden başka izlemeyen kalmamıştır,orası ayrı mevzu...

Ağlasam da çıldırsam da gerilimden ölcek raddeye gelsem de hakkı verilen bir film olmuş "Requiem for a Dream"...
(Bu arada +18 olduğunu da belirteyim,sonra neden söylemedin bilmem ne ayağı yapmayın bana)
İzleyin geberin ölün.Valla başka da bişi demem...

2 yorum:

  1. Çok iyi bir film.Ancak yönetmenin ilk filmini izle bundan çok daha iyi.
    İlk filmini bul izle geber öl, valla başka da bişi demem...

    YanıtlayınSil
  2. hahahha teşekkür ederim fırsat bulursam mutlaka izlerim

    YanıtlayınSil