27 Kas 2010

tih tih tih!

Anneannem dünyanın en komik kadını.Her hareketi ayrı olay ayrı macera.
Bu gece bizde kalıyor.-Dedem öldüğünden beri bir mani olmazsa cumartesileri bizde geçirir.
İzlemediğim her şeyi onunla izlemeye başladım bu sayede.Daha önce de söylediğim gibi pek televizyon izleyen biri değilimdir çünkü ben.
Örneğin "Bitmeyen Şarkı"-"Fatmagülün Suçu Ne?"-"Deli Saraylı" gibi dizileri,anneannem sayesinde öğrendim.Hele mesela deyin ki "Ya bu dizinin konusu ne?",başlar anlatmaya...
"Şu kız var ya şu kız,hani boynunda mavi kolye olan.İşte o Fatmagül.Buna bir akşam......(örgüsünden bir iki ilmek daha örüverir,yüzünde 'Yaa işte gece dışarda gezersen adama böyle yaparlar' ifadesiyle bir müddet susarak) tecavüz ettiler.Çok direndi ama!....Neyse,bu çocuk var ya o da onu şehre götürüyor.Ama kıza aşık bak.Değilmiş gibi yapıyor ama aşık.Aha bu karıyı da hiç sevmiyorum gudubet gibi(Fatmagülün yengesi)........" diye devam eder.

Bu akşam önce "Dur kız bu kanalda dur" dedi,"Bitmeyen Şarkı" yı açtırdı.Bergüzarın eteğine "Çok güzel ama çok kısa",montuna "Ay ne güzel örgü",başka bir kıza "saçları yatık" dedi.Karı kocanın sabah uyanma sahnesinde "Kocası hiç utanmıyo mu bunun?Valla benim kocam olsa dünyada komazdım o dizilere" dedi.(Komazdım-Bırakmazdımın remixidir)
Sonra "Yok Böyle Dans" a geçtik.Onu da annemle denk geldikçe izliyorum dansı sevdiğimden ötürü.Dansçı kızlar yerlerde sürünüyor falan,anneannemden "Vayyy" tepkisi geliyor.
"Noldu be?"
"Kız hiç mi kocası çocuğu yok ne utanmaz şey bu"
"Anneanne o yabancı.."
"Heeeeee"(Yabancıysa tamam mesajı.Etliye sütlüye karışmam otururum mesajı)
Azra Akın dans ettikten sonra "Ne var lan ben de yaparım" deyip bir iki dönünce ben,-İpekten de eşlik gelince anneannemin tepki "Anaaaaaaaaaaaa!!!Kız Dilek bunlar essahtan on yaşında.Büyümicekler mi ney?"
Bedük diyor ki "Kübalı değiliz ama onlar gibi dans ediyoruz".Anneannem "Yaa bak gördün mü kendisi de dedi,kiloluyuz ama dans edemiyoruz diye" hahahaah:D

Dans yarışması biter.O sırada kanalları zaplarım."Fatmagülün Suçu Ne?" oynamaktadır."Anaaa Fatmagülün Suçi Ne varmış tih tih!" ilk tepkisi olur."Burda kalsın" der.
"Anneanne bu tekrar"
"Olsun.Tih götü açıkları izlicez diye kaçırdık tih tih!"... yarılırım... pertim...

Bu arada anneannem kurdeşen oldu.Dolayısıyla hart hart kaşınıyor.
Bugün yemekte ablası aradı "Git gez biraz" demiş.Anneannemden cevap geliyor:"Ablaa kurdeşen oldum köpek gibi kaşınıyorum,gezemiyorum utanıyorum anlamıyo musun?" hahaha:D
Ayaklarının tutmadığı bir anı anlatırken şöyle dedi mesela bi gün(doktora da böyle anlatmış):"Hani bazen böyle atların ayakları birden boşanır ya çökerler pat diye.İşte aynı öyle oldum kız, sandım ki düşeyim.Aruuuuu!!!"

Unutmadan:Birkeresinde belgesel izledik beraber.Sırtlan zebrayı yedi.Anneannemden tepki geliyor:"Tih tih gözün kör olsun senin..güzelim hayvanı kaptı!"
"Anneanne doğanın kanunu bu.Büyük balık küçük balığı yer şekerim napalım"
"Yoookk anası onu öylece ortada bırakmasaydı oda bunu yemezdi" hahaha:D
Bu arada anneannem tam bir zebra hastasıdır."Valla biraz küçük bir hayvan olsa bahçede beslerdim ben onu" diyecek kadar hasta hahaha:D

Gelin görün bi gün valla.Tanışın.Bayılırsınız.Size sıcak çikolata da yapar nişastayla çikolatayla,özel bi tarif.Bekleriz:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder