25 Kas 2010

lorke lorke lorke lorke

Düşünsenize...Evleniyosunuz.Çok mutlusunuz harika falan.Tam bu mutluluğun ortasında birden biri atlayıp soruyor "YAA SİZ STÜDYOYA GİDİP FOTOĞRAF ÇEKTİRDİNİZ Mİİ??"
Aha .... !
Siz istemiyorsunuz."Hanımefendi siz buraya bakın(parmağını havada şaklatır) beyefendi siz de tavana lütfen" diyen bir fotoğrafçı direktifinde poz vermek ne kadar sağlıklıdır ki?
"Öp bakalım gelini damat bey".Nasıl öpeyim?
Bir gün bir fotoğrafçıya gittim.Vesikalığımı bekliyorum,o sırada vakit geçiririm hemde biraz gülerim diye albüm karıştırıyorum.
Bir açtım,öpüşen bir çiftin fotoğrafı var.Gülsem mi ağlasam mı bilemedim?Bunu mu gösterecekler gelene gidene be adam?Nası bi "ekstralarç"lık bu?Sen VATS AP CCCOOOaaaaOOOONN? filan da dersin.
İsterseniz yok canım deyin ama ters duruyor bana hala...
Arkadaki fonlar hele...Allahım bayılıyorum.Miami sahillerinden esintiler,yağmur ormanlarında kısa bir gezinti,kışın o öldüren soğuğunda ip askılı gelinliğiyle neşe içinde sırıtan ama abes durmayan bir gelin gibi...
Ek olarak,milliyetçi davrananları da var.
Bir gün kütüphaneden çıktım.Ama nasıl yorgunum varya,durağa kadar yürüycem.Saf saf bakınıyorum.Birden o fotoğrafçının vitrinini gördüm.Gelin huşu içinde türk bayrağını öpüyor,damat ise belirsiz uzak bir noktaya bakıyordu.EHJEHEHAHAHAHAHAH şeklinde kahkaha attığımı hatırlıyorum.Ve ne zaman kütüphaneden çıksam oraya kadar kesin gidip bakıyorum,birdaha gidicem bu aralar,çeker atarım fotoğrafı.


Bir de fark ettiniz mi bilmem,kişileri fazla ablak suratlı fazla parlak renkli fazla pudra renkli gösteriyolar.Çok gıcık çok yapmacık,fazla aşk dolu fazla aynılar.

Bak şu yandakine...Arkadaki göz ne hocam o göz ne yaa?O mehtap o ışıltı ne ahahhaheheheeheh:)



Gelin dediğin sağdaki gibi olur bak.Yalnız vermek istediği mesajı anlamadım.O koltuk da ayakkabı şeklinde bu arada.Bizim kuaförde var.:)




AHANDA MUTLULUĞUN RESMİ!

İnsanoğlu bunu çok geç keşfetti eyvah eyvah!Ben de böyle istiyorum fotoğrafımı...Arkada iran liderinin heykeli devrilirken bir resmi olsa fena olmaz hahaahah:D



Fakat bazı fotoğraflar buldum stüdyoda çekilmemiş,doğal.Çok hoşuma gitti.Zaten öyle olmalı.Bak ben size dayımın bir fotoğrafını göstereyim durun.(Bu arada ben evlenirsem olaki bir gün,dayım çekicek doğal fotoğraflarımı.Ah dayıcım epeyce bi bekliceksin canım)-Hadi bu yazı da burda biter...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder