25 Kas 2010

mix

Benim paylaşamadığım ve asla paylaşma taraftarı olmadığım şeyler var.
Çok nadirdir.Çok sevdiğim şeyler için geçerlidir.
Bu yazıyı yazmaya karar vermeden önce aklıma birkaç tanesi geldi.Dedim ki- her zaman söylediğim şey :"Kafama aynı anda üşüşen milyon tane düşünceyi düzene koymanın tek yolu yazmak"
Yazalım bakalım neler çıkacak...
**Çikolatalı pasta.Kocaman gelmiştir.Misafirler yemiştir yarısı kalmıştır.Hemen alırım kalandan bir dilim.Canım istedikçe de devam ederim ve hiçkimseye "Siz de ister misiniz?" gibi cömert bir soru bahşetmem.Malesef kötü huyumdan...
**Milka M-Joy.En sevdiğim çikolata.Almışımdır böyle çayın yanında kırıp kırıp yiyorumdur.Annem gelir "Kız bi parça versene" der.O anki bakışımı çok iyi bildiği halde-veremem lan biliyosun ki paylaşmam ben çikolatamı- "annemsin nede olsa, sana iltimas" derim ve bir parçayı titreyen ellerimle uzatırım hahaha:D
**Et atom döner.Başkahramanı İpek.Eve gelirken almıştır bana.Bazen kendisi de aynısından yediği halde "Bi ısırık alayım mı?" der "Yuh hayvan çok aldın az ye" derim,hatta parmağımla işaretlerim "Bak buraya kadar ısır çok yeme" diye.Manyağım evet.
Boğaz konusuna çok düşkünümdür ben.Dayım aşçı,sülalem manyak yemekler yapıyo ama bende malese marifetin m si yok.Bazen soruyolar "İpek güzel yemek yapıyo sen yapabiliyo musun bari?" diye,"Ben güzel yiyorum" diyorum.
Keyifciyim anlayacağınız.
Mesela evde şöyle güzel bir sofra kurulur yenir bitirilir.Ben isterim ki biraz sofrada oturulsun,sigara içecek biri varsa içsin.Baba tarafımda azıcık Egelilik var ,bende de ondan mıdır nedir bir rahatına düşkünlük var ki sormayın.Beni kasacak hiçbir elbiseyle rahat etmediğimden giymem,rüzgarlı havalarda saçlarımı toplarım.Eğer uzanmışsam öldür Allah kalkmam falan.
Neyse bi bakıyorum annem rahatsızlanmaya başlıyor o sıra "Kızım sofrayı toplayana kadar melekler başında bekler" diyor,ne alaka yeaaa şeklindeki arızama rağmen anneliğin üstün gücüyle galip geliyor ve el birliğiyle sofrayı topluyoruz.
Hep demişimdir ki "Evleneceksem eğer Egeli biri olsun".Böyle uzun sofra muhabbetleri olsun.Bir plak koysun o orda dönsün,beraber yemek yiyelim sohbet edelim,plağa eşlik edelim.Keyifci olsun işte lan!İşi ikinci planda olsun,azıcık yaşasın,koşturmasın...
**Eylülcüm canım.Seni paylaşabilirim gibi gelmiyor.Şimdi sana bir kardeş geliyor,ona hediye bakarken bile arada bir gözüm sana alacağım şeylere takılıyor.Ne görsem "Aaa bu Eylüle çok yakışır" diyorum.
Kardeşin doğduğunda ikinize de bir sürpriz yapacağım.Bekle ve gör anacım.
**Birkaç insan var paylaşamadığım.Onları buradan yazmak istemiyorum.Valla olmaz bak, valla olmaz yazamam ısrar etmeyin.

Aaaaaa bu kadar mıydı?Valla bu kadarmış.
Ben aslında her şeyimi herkesle paylaşırım(lafı çevirmeyin şimdi şurda terbiyesizler,sen orda gülme kırıcam ağzını burnunu),gocunmam.Sevgi paylaştıkça çoğalan bir şey ama işte birkaç istisnam var.
İstemeyin çikolatamı,pastamı,et atomumu lan.Gidin kendinize de alın beraber yiyelim.
Hadi şimdi dağılın(Hep söylemek istemiştim hahahahah:D )

1 yorum: