21 Kas 2010

balon

Aklıma gelmişti,yaptık çok güzel oldu.Kırmızı balonlarla Cumhuriyet Caddesinde hangi mağazaya girsem içi eriyen kadınlar,"Erkek arkadaşından mı?" soruları,alıp da fotoğraf çektireni,"Aaaa arkadaşınız çok şanslıı" diyeni...

O uçan balonlar Cellat Çeşmesinde tavana yapıştı.Ucunda notlarla...

Çiçek aldık.Onları da "Eat Pray Love" daki gibi başından aşağı attık.


****

Mekana taksiyle gittik.Taksiciyle aramda şöyle bir diyalog cereyan etti:

Amca:"Bu çiçekler kime?"

"Arkadaşın doğum günü için.Başından aşağı atıcaz"

"Ne gerek var ki doğum gününe?Doğmuşsa doğmuş Allah Allah..."

"Olur mu öyle şey,çok yakın arkadaşım o benim.Abi Allah vere sen karının doğum gününü falan da kutlamıyosundur"

"Niye kutlayacakmışım?Evine ekmek götürüyorum,karnını doyuruyorum,daha ne istiyo benden?"

"Aaaaa hiç olur mu öyle şey?Şöyle bi çiçek alıp da gitsen nasıl mutlu olur bak,hem nolucakki?(Terazi burcu damarı had safhaya ulaşır)"

"Geçenlerde aradım bizim hanımı,'Bir şey mi oldu?' dedi.'Yok öyle meraktan aradım iyi misin nasılsın?' dedim inandıramadım çok şaşırdı"

".........Anladım....(Öküz herif modunda)"

İnerken elimdeki papatya demetinden biraz uzattım:"Al abi bunu karına götür bak,akşam çok sevinir" dedim.Kahkahalarla aldı, teşekkür etti.


****


Acayip oynadık acayip eğlendik.Vize öncesi ihtiyacım varmış.Ramo payduşka damat halayı,aklınıza gelebilecek her şeyden çaldık oynadık.

Ben neredeyse bütün akşam şarkı söyledim.


Ececim canım arkadaşım benim...Doğum günü birdaha birdaha kutlu olsun...


Seviliyor-biliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder