22 Kas 2010

i go back to...


Kullanılmış kağıt-bardak-fincan-uç kutusu-kalem koleksiyonu yaptığım bir "ders çalışma masam" var.
Vizelerr ringo ringo vizeler ve final zamanları dışında üzerinde kıyafetlerim,tokalarım ve küpelerim falan durur.Yani kullanıma açık olduğu zamanlar bellidir.
Bu da şu anda çalışmakta olduğum dersin görüntüsü.Anladığımı sanıp bir müddet sonra tekrar ettiğimde "Heh bok anlamışım" deyip kalemi fırlattığım da rivayetler arasındadır.
Tahir hocanın bir formspringi olsa soracağım tek soru:"Sevgili hocam,çıkardığım tüm soruların cevapları kafam kadar.Kafam kadar=en az iki sayfa ise sormak istiyorum;ben unutkanlığa yatkın bir insan evladı olarak hepsini nasıl ezberleyebilirim?
Hadi ben ezberledim diyelim.Biz tüm sınıf yazdık bunları.E sen nasıl okuyacaksın be adam?Hiç mi üşenmiyosun?"
Sinirlendim bak yine.
Çalışmaya dönüyorum.
"Back to black" hacı,başka yolu yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder