23 Kas 2010

bir-iki-bir-iki


1)"Öyle Bir Geçer Zaman Ki" deki Carolin'in ağzı kapanmadıkça ben daha da çıldırıyorum.Sahnesi geldiğinde odaklanıyorum "Bu sefer olacak galiba hadi be kızım" diyerek ama olmuyor bacılar olmuyor.
Anladığınız üzre mecazi anlam kullanmıyorum,bizzat kapatamadığından bahsediyorum.Benim kadar büyük ve Julia Roberts la yarışacak vahamette dişleri olsa anlayacağım ama ben bile ağzımı rahatlıkla kapatabiliyorsam, sen o minicik dişlerle bunu nasıl yapamıyosun abla?Valla ben anlamıyorum.

2)Bana bak Facebookun gerizekalı kullanıcısı:"Hayatı torpilli yaşayanlardan değilim...Sadece her şeye rağmen gülmesini biliyorum"
"Kızmasın kimse bana...'Seni seviyorum' yalanını ilk yiyen ben değilim sonuçta"
"Melek gibiyim aslında.Sadece kanatlarım kırıldığında süpürgeye biniyorum.Hepsi bu!" gibi "EMO KİDS ALONEEEEEEE" paylaşımlarında bir daha bulun valla ağız burun dalıcam bak.Yeter yaa yeter.Her gün hayatının aşk sahifelerinden kesitler okumaktan bıktım.
Hayatı torpilli yaşamıyormuş...Senden ala torpilli varsa ben kendimi kaldırımdan aşağı atarım.
O yalanı yemeyip,herkes ederi kadar derkenki haline gerçekten inanıyor musun?Bu konuda ısrarcı mısın?Sınıfta tartışınız.İçinde "ederi kadar" geçen bir cümle kurup arkadaşlarınızla paylaşınız.
3)Anladım ki,benim herkes tarafından şu küçüklüğümden beri beğenilen sevilen takdir edilen hafızam,hatırlama yeteneğim,internet hayatıma girdiği an ölmüş.
Benim on yedi yaşına kadar herhangi bir msn adresim yoktu.Gazetelerle, Penguen dergisiyle,kitaplarla haberlerle meşguldüm.Hala da öyleyim.Fakat aradaki fark,mesela artık günlüğe değil bloga yükleniyorum.Unutkanlığım gitgide arttığı için Sudoku çözüyorum.
Şimdi hayret ediyorum da üniversite sınavında türkçeyi nasıl fullemişim lan?
Tuhaf.
Dün mesela,bir paragrafı ezberleyebilmek için üç kere özet çıkarttım.Bugün de okuldaki arkadaşlarıma "Bitmiş hocam bendeki zeka,saman mı var içinde bilmem.İnsan bir paragrafı ezberleyemez mi ya?Bu kadar mı kıt akıllı oldum yuh" dedim,teselliye çalıştılar.Yazık yavrularıma.
Napalım bende elimden geleni yaparım,kuş kadar zekamı kaybetmemek adına.
Elde kalandan olmayalım bari...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder