30 Nis 2011

gökten üç elma düşmüşşşş...

Dün resmen oturdum,deliler gibi Prens William ve Kate Middleton ın düğününü izledim.
Deli gibi gelinliği merak ettim.Diana malum,herkesin bildiği gibi 7 metre bir duvak takmıştı-gördüğümden değil,sonradan izlediğimden zira 81de ben daha doğmamıştım-.

Sonra neyse gelin kiliseye geldi.Allahım gelinliğine bayıldım bittim öldüm.Saçlarını topuz yapmamasını ise ayrıca başarılı buldum.Sade,dümdüz,harika bir modeldi.
Damat bey:Siz de çok yakışıklısınız fekat aman yarabbim o saçlar da neydi öyle!Kel kalmışsın,neyin derdinden diye çok merak ettim.

Bu arada izlerken,NTVdeki kadınların "Hayır yeeaa gelin çok çirkin,kocaman dişleri var" demelerine sinirlendim.Kadın değil misiniz,güzel gördünüz,atın boku anasını satayım.Hayır gelin çok güzel canım fakat azıcık fettan.Bunu zamanla daha net göreceğiz.

Kraliyet ailesi zaten bir tuhaf.Elizabeth kadar acayip kadın yok,gelini gözüyle yedi.Damadın babası ayrı dava,aaaahh güzelim Dianayı mahvettiler.
Neyse.Bu arada kilisedeki tören ekstra ekstra sıkıcıydı.Felaketti.Hele BBC den izleyince sıkıntıdan patladım.Bu prensler iyiki türklerle evlenmiyor,mesela orda ben olsaydım muhtemelen kahkahayı patlatmıştım,kraliçenin pis bakışlarına maruz kalmıştım,kim ne giymiş diye incelemiştim,"öf hacı ne zaman bitcek bu terane,patladım" demiştim.

Kim ne giymiş demişken:Bayılıyorum şu elin gavurlarının sade sade giyinip düğünlere gitmelerine.Tevekkeli değil,bu yüzden türklerle evlenmiyor adamlar.Biz olsak "VAYYYY HOCAM KRALİYETE KIZ VERİYOSUN"dan başlar,arabanın önünü kesip para isteme,davul zrna getirtme,sünnet annesi topuzu yaptırıp kafaya sim dökme,simli mimli işli kıyafetler giyme,ulusal uzun havamız lorke lorke lorke eşliğinde halay çekme gibi faaliyetlerde bulunur;kilisede "amaaann kraliçeye bak ne giymiş,oha David Beckhamın karısı çok öküz,insan bi merhaba der lan" deriz.

Evet adamlar kesinlikle işi biliyo,işe gitmiyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder