29 Tem 2011

ben konuşayım da sen n'aparsan yap

DHA daki stajım sona erdi ve bana huzur içinde oturmak kaldı...
Falan dememi bekliyodunuz da o iş öyle değil.
Stajım bitti evet,oturuyorum evet ama sanırım sadece haftaya kadar.Çünkü haftaya büyük bir giyim mağazasında "satış danışmanı" olarak çalışmaya başlıyorum.
Tüm evraklarımı iki günde hallettim.Kan verme,sağlık raporu,sabıka kaydı raporu,fotokopisi çekilmesi lazım gelen belgelerim,açtırılması gereken bir banka hesabı vesaire...Sıcağın alnında halletmesi ölüm gibiydi ama bitti şükür.
Nihayet teslim etmeye gittim,zannettim ki bırakır giderim.Oldu canım! der gibi önüme 19 adet kağıt koyup mekanik bir sesle "isim-soyisim-adres-imza" dediler.Hadiii bir de bunları hallet,bekle babam bekle,imza at dur,resmen imzam değişti.
Sigorta işlemleri tamamlanır tamamlanmaz arayacaklar.Şimdilik beklemedeyim.
Bu süre zarfında evdeyim tabiki.Dün Zeynep geldi ona dedim "Kızım valla evde oturmak hiç bana göre değil."
"Ya sorma" dedi "Bizim okulda bazı kızlar var,kocam zengin olursa çalışmam diyor.E mal mısın neden o kadar para veriyosun okula o zaman diyemiyorum tabi"
Çünkü ev daracık bir hapis gibi.Hep aynı şeyleri yapmak bana ölüm gibi.Sıkıldım valla ya.Bu iş iyi oldu,hem maaşım var hem de "Allahım ramazan nasıl geçicek?" endişesinden uzaklaşıcam.Zor olacak elbette o kadar müşteri tependeyken katlamak yerleştirmek yada yardımcı olmak ama başarıcam biliyorum.Kolay olucak bi zaman sonra.
Ki işe yaramak en güzeli.

Her gün bir yazı ekleyince "Neden her Allahın günü yazıyo bu manyak" diye düşünmeyin.
Canı sıkılıyor deyin.
Hem o hemde bende söyleyecek laf bitmez.
Ben konuşayım da siz n'aparsanız yapın:)

4 yorum:

  1. çok teşekkür ederimmmmm:):)

    YanıtlaSil
  2. ANLATIM TARZIN ÇOK GÜZEL. AĞZINA SAĞLIK. EN GÜZELİ İŞE YARIYOR OLMAK DEMİŞSİN YA...EVET İŞE YARAMAYAN BİRİ OLMAKTANSA YORULMAYI TERCİH EDERİM BENDE...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim utandım valla ne diyeceğimi bilemiyorum:):) oturmak insanı dedikoduya yada boş işler yapmaya iten bir şey o nedenle kesinlikle çalışıyor olmak en güzeli...

    YanıtlaSil