24 Kas 2012

Geri dönüş olsa,kalp sana geri dönmez mi arkadaşım?

Öncelikle söyleyeyim,anlatacağım olayın benimle hiçbir alakası yok.
Bugün karşımda sinirinden hüngür hüngür ağlayan bir arkadaşım olmasa,inanın bişiler yazmaya niyetim yoktu.
Erkeklerde bi enteresanlık var ve de bu,benim yakın çevremde sıkça denk geldiğim bir vaka olarak başgöstermeye başladı.
Olay şu ki:Mesela biri sizi çok beğeniyor tamam mı?Yazıyor da yazıyor.Bu adam hiç istemediği bir ilişki sürdürmekte olan biri.Bu cepte dursun şimdi.
Siz bununla bir şeyler olmayacağını biliyorsunuz,arkadaşça konuşuyorsunuz fakat adam işi yokuşa sürmekte kararlı.Bir yandan da,"Ben o eski kız arkadaşıma asla dönmem"-"Zaten o şöyle böyle bir insandı" ve ya "Ayrılıcam,o asla birlikte olabileceğim biri değilmiş" diyor.
Sonra ayrılıyor.Bir yandan da size yazmaya devam ediyor,fakat siz hala onu arkadaşınız olarak görüyorsunuz.Zaman ilerledikçe siz de hoşlanmaya başlıyorsunuz ama olmaması için nedenler var.Bunu bir gün karşı karşıya gelip konuştuğunuzda,"Zaten senle olmaz,ben yapamam" diyor adam!Dumur oluyorsunuz,e zaten sen yazmıştın be adam,benim öyle bi niyetim yoktu,neden üstüme geldin bu kadar diyorsunuz.
Vee ve ve,o anda adam altın vuruşu yaparak,yerden yere vurduğu eski kız arkadaşına geri dönüyor.
Haydaaa deyivermek size kalmış.


Bu yazıyı okuyan kızların arasından da böyle bir olaya denk gelmiş olan vardır.Bunun,"Benimle çıktıktan 2 ay sonra eski kız arkadaşına döndü" versiyonları da var.Onlar hepten bi enteresan.
Ben burdaki mantığı anlayamıyorum yalnız.Kardeşim o zaman ya,"biten bitti" dersin,adam gibi önüne bakarsın ya da ayrılmazsın.Net!Basit!
Kızın zaten gönlü yok yani.Ne diye kanına girersin.Hadi kanına girdin,eski kız arkadaşını karala karala sonra geri dön.
Bişi diyeyim mi,artık çevremdeki biten ilişkilerde hem erkeği hem de kızı dinler oldum ben.Kimse kusura bakmasın ama erkekler daha farklı anlatıyor.Ben genellikle hemcinslerimden yana oy kullanıyorum çünkü daha objektifler.Erkekler egoları gereği olayı istedikleri yöne çevirmeye daha yatkınlar.

He bir de bu tipler genelde,"Ben sözümün eriyim"-"Ben çok akıllıyım"-"Gittim mi dönmem" tipler ya,en çok ona gülüyorum.
Artık kendi adını çok bağıran tiplere kesinlikle güvenmiyorum.
Ne desem bilemiyorum,Allah akıl versin.

P.S:Olaylar benimle ilgili değil,bir kez daha söylüyorum.Aman yanlış anlaşılmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder