18 Ağu 2013

Neden bu kadar zor?

Anlamıyorum ya,valla anlamıyorum.
Ben mi anlatamıyorum kendimi,neler beklediğimi yoksa o mu anlamıyor hala çözemedim.
Aylardır bitmek bilmeyen saçma sapan ve hatta belki de dünyanın en saçma nedeni yüzünden geldiğimiz nokta beni benden aldı.
Bugün az kalsın sinirimden bilgisayara kafa atıcaktım çünkü hayatta, olmasına en katlanamadığım şeylerden biri başıma geldi:Bir şeyi yaptığım halde "Hayır yapmadın" dendi.
İşte bundan korkuyordum;karşımdaki öyle bir insan ki ben ne dersem diyeyim unutacak ve başlayacak kendini savunmaya ve ondan sonrası monolog olarak devam edecek.
İşin kötüsü abartmaya da bayılıyor,bu huyundan nefret ediyorum.Belki bir gün okur bunu,hiç gocunmuyorum söylemekten çünkü bıktım:ABARTMANDAN NEFRET EDİYORUM!

Birgün çalışmaya başlarsam abartan,somurtan bir de monologu bol bi insanı işe almam herhalde.
Çünkü cidden çok sıkıldım,15 değiliz.24 yaşıma girmeme çok az bi zaman kaldı ve bazen insanların hala büyüyemediğini görüyorum.
Bırakın artık duygularınızı kullanmayı.
Bunu her söylediğimde beni odun falan sanıyolar,taş olmanızı tabiki beklemiyorum ama beyin bedava yaa.Allah aşkına kullanın şunu.
Tolere etmeyi öğrenin.
Özlediyseniz söyleyin.
Mutlaka ama mutlaka meseleyi zamanında halledin.Bunu ben söyleyince değil,hanfendiyi beklediğimiz 2 ay sonrasında yaptığımız için iş boka sardı.
Nefret ediyorum ya,bu kadar bencilce haklı çıkılmasından nefret ediyorum.
Benden yana diyecek söz kalmadı.
Kılım kıpırdamaz artık.
Kendi bilir,seçimlere saygı duymak lazım ama benden bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder